Wednesday, November 7, 2012

merajuk

'awak'
'ye'
'nape ni?'
'merajok an awak..'
'la nape??sy wat pe?'
'sbb awak da ade pakwe..hurm'
-tok kau aku da de pakwe.kalau ade aku xlayan kau- (cakap dalam hati)
'eyh mana ade laa..sape ckp?'
'ala msg syg awak smlm tu utk sape?'
'ahahaha..owh kan sy slh send..tp bukan utk bf or lelaki..sy send kat seller yg jual jacket..kawan sy..perempuan..nama masyi abdullah..'
'haa??munshi abdullah?'
'xkesah la..awk jeles eh?'
'.....'diam dan diam..
'awak oi..hahaha adeh..'
'heee..bg sy mkn jap..next time awak ckp la terang2..'
'ye next time awak ckp awak 2 merajuk nape..'
'yolah.'


dan..baby ckp aku ni lembab sbb xpujuk kelmarin..mana aku taw dye merajuk...sape suruh xcakap..paham2 je la aku ni cane kan...kalau sentap an aku..ckap terang2..jgn main teka teki..nak2 bende2 yang aku rase cm xlogik je nak merajok..btw kali ni aku nak gelak..sbb aku mmg suke beli barang on9 dan semua yg deal an aku perempuan dan akan ku pgl syg!


No comments:

Post a Comment