Thursday, November 29, 2012

well i'm fine II

well...im fine second part..yeah first part dibiarkan blank because i have nothing to wrote except nothing!!hurm..boleh x if aku xnak ade perasan langsung..susah la kalau terlanjur ada heart feeling ni tp at the other side bebuat xpaham..aku xtaw la macam mana..penah dgr kan lagu melly-gantung, rossa- atas nama cinta.. ntah la wey..korang xde kat tempat aku..dan dia pun bukan ditempat aku..aku rasa nak merajuk..sangat2 nak merajuk..aku xkesah kalau bende tu---yeah sebenrnye bende tu simple...the simple thing,small matter and thats why kau macam xtaw an betapa bende sekecik zarah tu boleh menyentapkan aku...yeah dan aku rasa aku da sikit lagi hampir nak terambik hak org...defakkkkkkkkkk!!!aku xtaw la kata hati..tapi selalunye..bukan nak cakap tp selalunye la kan instinct ni mmg betol..ntah la aku rse mende tu...macam mana aku nak wat eh?? 

No comments:

Post a Comment