Sunday, November 4, 2012

eyes!

'erm...encik sorry..i just want to ask, u all kat sini sampai jam berapa ye?'
'uiks..haaa haa ha sorry2..smpai pkul berapa awak nak?'
'erm..its up to yo...' tetibe ckp kene potong..
'eh jap2..sorry'...sambil bukak ray ban kaler2 dye tu..
'oke...its up to u all nak habis pukul berapa tapi make sure paling awal u all boleh blik at 6..boleh??'
'.....' xde jawapan tp dye dok usha aku
'excuse me..boleh x?'
'erk3?ape3?'
'haih..i tanya.........' seperti yang di atas..
'oooo...xkesah n xdehal..urm mata awak cantik la..pinjam boleh?'
'boleh!' hoi contact lens memang la..

dan aku teros blah xcakap terima kaseh what so ever...dan thnx for the kejian or pujian i dont know..
hai abg ganteng naik waja...sesungguhnye jangan ckp mcm tu lagi..kalau kawan aku da kne lempang dah...sbb aku xsuke kalau aku da brief depan2..clear, jelas dan nyata tp kne ulang lagi sekali benda yang sama..tektik mengorat kau tu aku xcair..mahap la yea..itu lah dia peristiwa autoshow siang td...


notakaki::tapi sekarang aku terasa cair lak tetibe..ahaks!!cano??

No comments:

Post a Comment