Monday, December 17, 2012

deep

aku xmampu menulis puisi cinta buat kau,
kerana hebatnye kasih kau,
aku tenggelam dgn prkataan ku sndri,
tidak ada satu prktaan pn mampu mggmbrkn hbtnye kasih.
walau prkataan mula.

Dan saat ini kau tiada,
aku lemah menagih kewujudanmu.
pulang cepat,please.
aku rindu. 
-Itu Ada Jawabnya,Bogel Menuju Tuhan,Zahiril Adzim.-

aku tertarik untuk copy ayat2 kat atas ni lepas aku tgk status Myra- membe baik aku time kat SemTEG tulis pepanjang macam ni..aku start baca dan apa yang aku cube nak ckp kat sini..


"DIAM LEBIH BAIK APABILA SEGALA KATA2 MENJADI SEBUAH DOSA..."

dan ini

"KITA XKAN TAHU HARGAI SESEORANG ITU SEHINGGALAH BELIAU PERGI DARI HIDUP KITA..."

dan itu lah aku nye kesimpulan...babe, ape perasaan korg bila tgk org yang pernah korg syg bahagia??jeles kan?sbb kita xbahagia macam tu..mungkin kte nye turn lambat ag kot..hidup ni ibarat roda kan babe kita akan berputar mengikut apa yang telah ditetapkan..ada waktu kita diatas, kita bahagia, kita ada segala galanya dan ada waktu kita dibawah, kita sedih, kita kosong...

dan disaat ini aku lily fadhilah redha dengan segala yang terjadi..aku berani potong jari xsemua taw yang aku tgh rasa nak nangis..tapi aku cool je kan weh..boleh gelak2, mengila kan diri dan wat mcm xde problem langsung..hebat x aku kawal emosi aku..tp dalam hati aku ni macam2 aku rse..aku rse hati aku menjerit, merintih menangis..aku je leh dengar...sakit weh sebenarnye..semua benda yang aku lalui, itu la yang akan jadi guru aku..aku berguru dengan pengalaman..


No comments:

Post a Comment