Sunday, December 2, 2012

imbas kembali..eh!

oke at least aku ade pengalaman la kan naik moto sampai sanggup berhujan dan saket pinggang.adoi!haha bila egt balik sumpah kelakar..ye la dari dulu sape yang kenal aku angkat tangan!!!aku xkan pilih boifren yang xde kereta kan??time blaja pon exbf aku ade keta taw..buruk2 keta jnji syarat nak jd bf aku ade keta..xde keta wa jeling je..ensem la cm john depp pon wa xlayan..nampak x materialistik nya aku...dan bf aku tu harus gaji tiptop an...kalau dulu sesapa yg ngejas aku mesti aku ckp kalau nak kawen an aku pastikan gaji lebih rm10k..then kalau rm10k10sen aku akan consider..time ni aku tggl la ex bf aku yg study lagi tu..dia pon nga gatal an pompuan lain..aku pon kapel la an yg gaji leh sara idup aku yg ala2 princess ni kan..tup2 lpas aku break an ex bf aku yang gaji puluh2 ribu tu..aku boleh terbekenan kat mat peon??owh hoo~satu dunia terkejut kot..penah lak aku lepak date kat mapley..makan nasi kandar..come on..sape kenal aku angkat tangan??kalau nak ajak aku date kne g mana??g naik ape??tp aku gigih an mat despatch aku leh bantai mkn kat ewwww..ape tu??haha hish xbaik taw..oke bukan ape aku xtaw la maybe sbb aku da syok..thats why aku mcm xkesah dye keje ape, gaji dye bape dan dye xde keta..yg aku pegang-- janji aku bahagia..selama aku an dia..elok je aku makan kat foodcourt..xde saket perot pon..ish..xyah nak ngada2 la kan..pas ni xyah la lepak benjiana, marakash segala..lepak kedai mamak mutusami sudah..yg best nye ini..da byk kali la kitorg date an..sgt byk..gila betol..haih tu la menipu lagi..kan Allah dah tunjuk...

aku egtkan dulu aku nak cr bf yg biasa2 je sbb aku taw duit,keta,kerja xjamin aku nye bahagia..thats y aku pilih hekal..aku xkesah education dye xtggi melangit macam aku..aku siap ckp kalau aku g manchester t aku nak bawak dia kot...tp xsangka lak dye da de awek..aku bukan jenis suka rampas hak orang..dulu aku layan sbb hekal kata dia single..ce kalau dia ckp..'awak,sy da ade awek tp sy still nak awak layan saya..' heee mmg kemslm la aku xlayan..haih sumpah xpasal2..xpasal2 aku terjebak jd orang ke3..sedih weh..apahal ntah..xpe la asek2 aku je yg xdpt nikmat becinta ni.nak wat cm mane da mg tertulis macam ni kan..tp masa memula aku cte kat kawan aku yg dye tu peon..seko xmembantah sbb dorg taw aku cm ne--cpat kesian dan semua terkejut beruk cmne aku nye taste lari tros..mana anak raja yang aku idam2kan yg leh belikan aku prada,dior coach every month..mana g jam guess tag heuer yg aku idam kan..mana g purse hermes aku nak..oke kelakar sgt!!ni la nama nya cinta xknal sapa..buta kejap gara2 mat despatch dan itu tak kelakar pon sebenarnya!

No comments:

Post a Comment