Friday, December 28, 2012

penyahtijahan

oke..sangat saintific oke aku nye tajuk...'penyahtijahan' perghhh xmenahan wok..ini adalah kerana aku membuang disaat adik jantan aku ngah mandi..oke aku menggunakan perkataan berry bagi menceritakan tentang ini...ahaks...sedap2 aku ngah berry tetibe alif jerit..

'hoi long!!kau nye berry dah macam hape bau'
'hoi terkejut aku..ade lak berry bau flower?'
'masalahnye alif nye ladang strawberry kau nye bau ladang tea!'
'kau hengat ladang strawberry tu bau wangi sgt ke??bau taik taw?'
'masalahnye kau busuk gila!'

disambung bergaduh sampai aku keluar dr toilet..huargh lega melabur..

'orang taik busuk ni orang2 cerdik2 kaya2 taw?'
'apsal?'
'kau tgk la toilet vip kat mana2 mesti ade ambi pure.'
'perghhh mmg terbaik ler..betol gak uh.toilet orang biasa kne bayar 30sen pon xde bende wangi tu.'
'haa tu tandanya taik org cerdik ni lagi busuk sehingga memerlukan pewangi bagai.'

hebat betol aku mengemukakan sesuatu fakta...orang cakap asal boleh yang penting kene confident...kerana dengan confident dan bende tu boleh diterima akal..adik2 kita akan percaya kat kite...xpercaya cubalah..adik2 korang akan anggap korang seperti satu cahaya yang tahu semua bende...dan bila korang marah...xpayah nak tengking2..korang pandang je..percayalah adik korang akan takut...

aku sebagai kakak sulung ni sebenarnye bukan nak adik2 takut...cume aku nak dorang taw respect orang yang dorang perlu respect..so kite kena sesama respect each..oke??deal aaa...settle..tetibe cam da terlari topik lak an...well xpe la..

sharing is caring, caring is loving u olls..chow!

No comments:

Post a Comment