Wednesday, December 26, 2012

xde pape

draft

12/26/12 7:22 PM
Malaysia Time


sebenarnya..makin usia aku meningkat makin aku rasa aku diduga..makin sambut birthday aku makin aku rase nak jauhkan dari tarikh 23dec tu sebenarnya..sbb aku kalau boleh nak still young..gitewwwwwww....makin lama hidup senanye makin byk kebahagian, kesakitan, kekkeekkee-an..kemacam-macam-an..sebenarnye aku seorang yang sangat suke nangis dan cepat menangis..nampak je keras bro...hati mcm taman bunge cerita barbie..dan untuk mengelakkan aku nangis..aku suke pkai lens..sebab apa??sebab bila aku pakai lens aku macam terfiir la sikit aapa effect dia kalau aku nangis kan..so aku xkan nangis kalau pakai lens..boleh je nak tahan padahal kan...belajar keras hati sikit ye LF..jangan nak manja2 kucing sangat..hurm aku kan powerpuffgirl -.-' haih semalam kan aku mimpi seseorang..aku syak dia nga rindu aku la..sbb ari ni public holiday kan...selalunye public holiday dia akan bawak aku kuar..haih..apa la nasib cinta ku yang malang...xkesah la beb.. Allah maha adil...Allah da gantikan kebahagian aku dgn benda lain.yg lagi bahagia..an3
apa yang korg leh ckp tntg keikhlasan dalam perhubungan...keikhlasan lahir bila korang mampu jadi diri korang sendiri didepan orang yang korang cinta..dan disitu la lahirnye kejujuran..haih..da mcm doctor cinta...come on...

diam
diam
tekan enter
space bar

hurm ape ni?
xde pape

No comments:

Post a Comment