Saturday, December 1, 2012

tolong jawab

babe...aku nak tanya satu bende la..bende atau lebih mesra dgn perkataan "simptom" ni selalu jadi kat diri aku..asal eh...oke..camni, kekadang jari2 aku..kedua2 belah tgn sgt kuat shaking xsemena2..ada sesapa taw x kenapa dye leh shaking cmtu..kekadang tu kalau aku dok meniarap, bende macam ni selalu sgt jd..even aku pegang tangan aku..but jari aku still shaking cm aku yg buat..walhal bende tu jadi sendiri..no 2 ialah aku suka salah pointkan sesuatu benda..maksud aku kat sini.aku nak grab something yang aku rasa aku mmg da boleh pegang barang tu..tp sebenarnya.ada lagi jarak 1inch lagi untuk aku grab menatang ape2 je la.apsal eh???otak aku de problem ke??no3 adalah aku suke pecahkan /jatuh kan barang..padahal aku cm rase bende tu jauh lagi, dan cmne lak aku leh telanggar bende2 cmtu..contohnye.tudung periuk nasi da 3kali aku pecahkan dan at last mama beli periuk nasi yg zaman sekarang tu...gelas kaca da byk sgt aku jatuh kan--atas sebab aku terlanggar..walhal aku rasa bende tu jauh sgt..mcm mana bende tu tetibe jd dekat an aku??weh ape aku ade masalah mata yg lain selain rabun jauh???no4 aku sgt blur dan slow dr apa jua keadaan..kalau ikutkan mmg aku nampak mcm cepat pick up tp kalau korg kenal aku korang akan taw tahap melampau ke-blur-an aku tu..oke aku bg contoh ye (oke tetibe jari hantu and manis aku belah kiri shakng time taip ni) --kalau korg sembang an aku tolong perjelas sesuatu benda yg baru tu betol2, kalau x mmg aku akan salah paham habis..kalau tu satu arahan ckp arahan, kalau tu satu perlian, cakap perlian..giteww..oke next no 5 adakah aku seorang yg mempunyai imaginasi yang tggi atau aku kuat berangan..sometime aku macam suke becakap dgn diri aku sendiri...apsal aaa??-tet cm gila...--oke no 6 taw x aku suka jatuh xsemena mena..asal aaa??telinga aku ade problem ke smpai wat aku jd cm xstabil eh..kekadang telinge belah kiri aku cm saket sgt..asal eh??.no 7 knape kaki aku slalu cramp??saket ya amat taw x...nak2 time aku tido, cam ne nak bg ilang eh???aku de masalah tulang or sendi ke???no 8 jerawat di ketiak..oke bende ni paling aku hangin skali..pedih tahu??kenapa terjadinye jerawat diketiak??nak kata panas..aku dok dalam econ nak2 cuaca sekarang ni msim ujan je...celah mana datang panas nye???camne nak hilangkan jerawat di ketiak?xkan nak pakai Eucerin kan?oke dah...mula2 tadi aku tulis nak ckp 1benda je..ni da 8benda..haih-----

No comments:

Post a Comment