Wednesday, December 5, 2012

luahan perasaan I

erm well..baru dapat update blog setelah beberapa hari xjumpe line internet yang bagus..ini baru 2ari..mana taw t lagi 5ari aku xupdate2 blog kan..well...4hari berlalu tanpa dia..mmg menbosankan..hurm every time teringat je..what can i say is "safiq haiqal jahat!!" tu je mampu aku cakap..tanya la my team..masa dekat atas katil..da nak tido da pon and scha da tdo pon tetibe aku menggagau panggil scha..scha,aku rindu dia...hurm aku da macam budak kecik yang dok mengomel cite kat scha..scha dgr je...tp dia lak over sakit hati..tapi betapa hebatnye aku..selepas bebrapa kejadian sebelum ni masa aku bercerita kat scha..setitik air mata pon xkeluar, maybe sebab malam sebelum kejadian tetibe je aku nangis xpasal2..tanpa sebab air mata keluar then aku tido..rupe2nye de bende nak jadi...
aku ckp an scha..bodoh nye aku ni kan..asek kne tipu jeee...
scha ckp kau xbodoh la..rg tu yang bodoh sebab tipu kau kan...
tom pon ade ckp ika kalau dia tipu hang tu dia mmg betoi2 jahat la...berani dia kan...
pd lak ckp haih aku xtau la tp camne ntah ntah ntah..
tp adib nye jawapan aku rse nak tumbok je...aku da agak da dye ade awek, tp aku mls gtaw kau...aku knal kau la..tp xpayah la..biar la dia...kau xyah sedih..t bulan 2 kita g legoland..
alih2 dorang sume suh aku mandi bunga sebab asek kena tipu je.. -.-'
ape masalah semua orang suke tipu aku?
aku xkacau idup korg kan?
jangan la tipu2 aku..
masalahnye semua nak menipu bab hati an perasaan..
hello, nanti lelama aku leh je jatuh cinta dlm 1saat dan aku leh benci or hilang cinta tu dalam minit yang ke 5..
nak ke macam tu??
so please...
hati aku bukan tisu..
nak pakai wat lap peluh kau then leh campak..
and hati aku bukan topi..
yang kau pakai masa kau panas..
hati aku ni ade perasaan taw?
lagikan kucing pon aku sayang gila..
rindu gila bila sehari xjumpa..
ini pulak orang!!
orang weh orang!

No comments:

Post a Comment